Продавець Інтернет-магазин "SwedishAvtoParts" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
209 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (98) 024-52-01
Інтернет-магазин "SwedishAvtoParts"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Увага! Ми комісійний магазин, який здійснює торгівлю б/у деталями у відповідності до ч 2 ст 8 ЗУ Про захист прав споживача вимоги споживача по поверненню здійснюються за згодою Продавця. Порядок повернення та гарантійного випадку 4.1 Згідно з правилами компанії установлено наступний порядок повернення та визначення гарантійного випадку щодо запчастин: - покупець подає заяву на повернення деталі з детальним описом несправності; - компанія розглядає заяву протягом 1 робочого дня на відповідність гарантійного випадку; - повідомляємо клієнтові адресу для відправки повернення; - приймаємо автозапчастину, робимо огляд на наявність міток, пошкоджень і т.д; - вивчаємо документ заключення СТО чи діагностичного прибору про несправну автозапчастину. Двигуни, АКПП, КПП повинні мати висновок з техстанції, де ремонтувався автомобіль; - якщо запчастина вимагає спеціальної перевірки на відповідному обладнанні проводиться перевірка в термін до 6 робочих днів (стартери, генератори, форсунки, ТНВД); - у гарантійному випадку здійснюється безкоштовний обмін запчастини, у випадку відсутності деталі повернення коштів протягом 1-3 робочих днів. - в разі повернення придбаного товару, витрати клієнта, пов'язані з його установкою і транспортуванням, компанія не компенсує. 4.2 Поверненню підлягають запчастини, які мають підтвердження несправності з діагностичного прибору або висновок сервісного центру або СТО. 4.3 Поверненню не підлягають запчастини, які були придбані покупцем за невірним кодом товару. 4.4 Компанія залишає за собою право на повернення запчастини з утримуванням 20% комісії, але не менше 300 грн. 5.1 Загальні умови гарантії Компанія SwedishAvtoParts надає гарантію на установку і перевірку на всі запчастини, крім випадків з особливими умовами гарантії та продажу. Дані умови обговорюються з менеджером в особливому порядку та прописані на сайті; 5.2 Запчастини повинні встановлюватись на спеціалізованих сервісних центрах або СТО та проводитись усі необхідні перед установкою роботи для унеможливлення псування придбаної деталі; 5.3 Гарантія не поширюється на розхідні матеріали (пильники, прокладки,сальники,натягувачі, ланцюг ГРМ ітд);

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner