Продавець Інтернет-магазин "SwedishAvtoParts" розвиває свій бізнес на Prom.ua 5 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
203 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день.

+380 (98) 024-52-01
Інтернет-магазин "SwedishAvtoParts"
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • СамовивізБезкоштовноТакож Ви можете придбати товар, приїхавши безпосередньо до нашого офісу, при цьому необхідно заздалегідь оформити замовлення. Офіс інтернет-магазину знаходиться за адресою: м. Рівне, вул. Соборна, 404А
  • Доставка кур'єром
  • Нова Пошта3.1 Доставка вантажу здійснюється за рахунок клієнта, перевізником «Нова Пошта» та «Делівері». Також можливий самовивіз зі складу у місті Рівне. 3.2 При оформлені замовлення внесена клієнтом завдаток не повертається. Розмір завдатку розраховує менеджер при оформленні замовлення. 3.3 Повернення запчастини через вину або недогляд клієнта здійснюється за його рахунок. У випадках виявлення критичних дефектів, які не були попередньо обговорені витрати за доставку лягають на продавця. 3.4 Наша компанія не несе відповідальність за тип пакування, розмір та ціну доставки запчастини. Дані умови визначає компанія перевізник, у спірних випадках рекомендуємо клієнтам писати скаргу в транспортну компанію. 3.5 Продавець залишає за собою право не приймати назад запчастину або не повертати завдаток у разі, коли запчастина не задовольняє вимогам клієнта (помилився в замовленні, передумав, полагодив свою запчастину) не з вини продавця. 3.6 У випадках безпідставної відмови клієнта від запчастини транспортні витрати компенсуються останнім. 3.7 Компанія не несе відповідальності та не повертає комісії і інші понесені витрати клієнта при внесені оплати завдатку. Крім фактичної суми продажу чи завдатку. 3.9 У разі виявлення пошкоджень товару клієнт повинен терміново повідомити про це менеджера і скласти претензію до транспортної компанії, копію якої залишити собі. У претензії потрібно обов'язково детально описати пошкодження.

Способи оплати

  • Пром-оплатаПри оформленні замовлення на товар покупець відразу оплачує 100% його вартості. А гроші перераховуються на рахунок продавця через 24 години після того, як покупець забере посилку у відділенні пошти.
  • Готівкою
  • Оплата на карту Приватбанк Нарольський О.Ф. 4149 6090 0074 54245329572000522079 або Номер рахунку UA603052990000026009030700482 Ідентифікаційний код 2958603890 Отримувач Нарольський Олег Федорович 5363542092700005 Получатель - Нарольський Олег Федорович
  • ПісляплатаДоставка вантажу здійснюється за рахунок клієнта, перевізником «Нова Пошта». При габаритних розмірах автозапчастини або за вагою понад 2 кг береться передоплата у розмірі вартості доставки.

Гарантія:

5.1 Компанія SwedishAvtoParts надає гарантію на установку і перевірку на всі запчастини, крім випадків з особливими умовами гарантії та продажу. Дані умови обговорюються з менеджером в особливому порядку та прописані на сайті;
5.2 Запчастини повинні встановлюватись на спеціалізованих сервісних центрах або СТО та проводитись усі необхідні перед установкою роботи для унеможливлення псування придбаної деталі;
5.3 Гарантія не поширюється на розхідні матеріали (пильники, прокладки,сальники,натягувачі, ланцюг ГРМ ітд);

5.4 Гарантія починає діяти з моменту замовлення (замовлення - це внесення покупцем завдатку).

5.5 До гарантійного випадку не відносяться:
- деталі кузова, оптику, скло та інші автозапчастини, стан яких можна візуально визначити за їх зовнішнім виглядом в момент покупки (решітки, накладки, молдинги, декоративні деталі інтер'єру і т.д.);
- закінчився гарантійний термін;
- з причини відсутності нанесеного маркування продавцем;
- автозапчастина розбиралася, тобто було ушкоджене нанесене маркування продавцем;
- автозапчастина була встановлена (експлуатувалася) з порушеннями правил або технологій установки;
- автозапчастина після продажу отримала серйозних пошкоджень (ударів, деформацій, замикань і ін.);
- відсутній висновок несправності і копії ліцензії СТО, при поверненні двигунів, АКПП, КПП і електронних блоків управління;
- автозапчастина з дефектом, про який покупець був попереджений заздалегідь;

Звертаємо вашу увагу, що згідно з Законом України «Про захист прав споживачів», повернення або обмін вживаного товару можливий тільки за згодою продавця.
Ч. 2 статті 8 ЗУ «Про захист прав споживачів» встановлено особливі умови для товарів, які реалізовуються вже були у вжитку, - «Щодо непродовольчих товарів, що перебували у використанні та були реалізовані через роздрібні комісійні торговельні підприємства, вимоги споживача, зазначені у частині першій статті 8, задовольняються за згодою продавця. Відповідно до цієї частини задовольняються вимоги споживача щодо товарів, гарантійний строк на які не закінчився».

5.6 Купуючи у нас деталь, Ви підтверджуєте що ознайомились з умовами гарантії та погоджуєтесь з ними!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner